OVERIGE INFORMATIE

Kwaliteit

F€®®Y tekent staat voor kwaliteit. Een product of dienst wordt met de grootste zorgvuldigheid vervaardigd en geleverd. Daarom werkt F€®®Y tekent met gratis intakegesprekken en durft F€®®Y tekent garantie te geven aan u.

Service_op_maat_Ferry_tekent

Alleen maatwerk: gratis intakegesprek

Bij F€®®Y tekent staan de belangen van u als klant voorop. Het streven is altijd om dienstverlening op maat aan u te bieden. Daarom werkt F€®®Y tekent met gratis intakegesprekken van maximaal 1 uur, in beginsel telefonisch of via videobellen (in overleg bij u op locatie), als u zich meldt met een verzoek tot offerte. U krijgt dan een aanbieding die specifiek is afgestemd op uw unieke wensen in uw specifieke situatie.

Niet goed, geld terug

Wanneer u niet tevreden bent over de dienstverlening van F€®®Y tekent, of over vervaardigde producten door F€®®Y tekent, kunt u tot 14 dagen nadat F€®®Y tekent zijn werkzaamheden voor u heeft beëindigd een klacht indienen. Een klacht indienen kan alleen over een product dat definitief is. In deze klacht dient u gemotiveerd te omschrijven waarom u niet tevreden bent en waarom u recht zou hebben op teruggave van de door u reeds betaalde gelden voor de dienstverlening of het product.

F€®®Y tekent beoordeelt uw serieus gemotiveerde klacht. Indien uw klacht onvoldoende gemotiveerd is, of er naar het oordeel van F€®®Y tekent geen redelijke grond voor de klacht bestaat, krijgt u geen geld terug. Wanneer uw klacht gegrond wordt bevonden, ontvangt u binnen 10 dagen de door u betaalde gelden ten aanzien van de dienstverlening terug.

F€®®Y tekent heeft te allen tijde het recht om deze garantie te wijzigen, beperken of te stoppen.

Klachten kunt u alleen indienen via de mail aan info@ferrytekent.nl.

Pin It on Pinterest